Ukončení provozu kanceláře

Rozhodli jste se zrušit svou kancelář? Pak vás zcela jistě čeká spousta práce, abyste zlikvidovali nebo odvezli či přestěhovali spoustu a spoustu materiálů. Nejedná se pouze o elektroniku v podobě počítačů tiskáren a faxů, ale také o veškeré kancelářské vybavení, jako je nábytek včetně archivní materiálů, ale také například kuchyňských spotřebičů, pokud byla kancelář vybavena kuchyňským koutem. Vyklízení společně naplánujeme a o vše ostatní se postaráme již my sami.

Práci máme pečlivě zorganizovanou

Naším úkolem je přistavit kontejner, rozebrat nábytek, vynést veškeré nepotřebné zařízení, tedy v podstatě všechny věci a dopravit je buď k likvidaci, nebo na místo určení, které si budete přát. Věci, které shledáte jako odpad, naložíme do kontejneru a odvezeme na skládku, kde bude podle příslušného zákona zlikvidován. Pracujeme spolehlivě a levně. Cena celého procesu je vždy závislá samozřejmě na velikosti a množství čištěného prostoru. V každém případě vám dobře ale doporučujeme, abyste si za účelem vyklízení zvolili firmu, která má bohaté zkušenosti.